trendinterpretatietrendinspiratie

Trends toepassen kan veel waarde toevoegen, als je ze juist inzet.

 
 
 


Trends zijn zeer trendy. Even surfen op het net en je hebt een blad vol. Maar de huidige en toekomstige ontwikkelingen interpreteren en vertalen op een voor je bedrijf relevante manier dat is een ander verhaal.

Ik, Caroline van Beekhoff, help bij het goed interpreteren en inzetten van trends en bied trendinspiratie.


trends vertalenVoor de interpretatie en inzet van trends geef ik advies in en begeleid dergelijke trajecten. Samen bekijken we of en hoe de trends relevant te maken zijn voor de eigen organisatie. We maken zo samen het ontastbare tastbaar. Ook het toch redelijk abstracte verhaal van de jaarlijkse TrendRede maak ik concreet. Samen met TrendRedenaar Hilde Roothart vertalen we dit verhaal naar jullie organisatie. In een gesprek of werksessie maken wij de TrendRede concreet en inzetbaar.
Tevens begeleid ik mensen in het zelf leren trends te volgen, te interpreteren en te vertalen naar je eigen context. Dit is ook het kader van mijn (in house) workshop 'Haal meer uit Trends'.

inspirtatie rond trends
trend inspiratieVoor inspiratie kun je bijvoorbeeld de TrendRede lezen. Dit is een vooruitblik op het komende jaar die ik jaarlijks met een aantal andere toekomstdenkers aan de samenleving presenteer.Vanzelfsprekend kun je me ook inschakelen voor geestverrijkend gesprek of een inspirerende lezing over trends.

 

Voor meer informatie kun je een email sturen of bellen met 06 - 24 11 2004.

 


de TrendStrateeg

Mijn hele werkende leven al ben ik, Caroline van Beekhoff, actief bezig met trends, bedrijven en beelden. Mijn trendexpertise, innovatiekennis en marketingstrategische ervaring combineer ik in mijn adviezen, de lessen en artikelen die ik schrijf. Mijn meerwaarde zit in het relevant en begrijpbaar maken van de trends. Dit tastbaar maken ben ik ook gewend vanuit mijn werk als beeldend kunstenaar; daarin vertaal ik ook ontastbare zaken in aanraakbare beelden.
Jaarlijks schrijf ik samen met andere trendwatchers de TrendRede. Het dient als maatschappelijk praatstuk en hiermee tonen we de golven waarop Nederland richting de toekomst surft.
Sinds 2000 schrijf ik al over trends en zit in de redactie van trendbladen, eerst voor eYe, daarna bij SecondSight en tegenwoordig bij MarketingOnline. In 2015 schreef ik mee aan de Trendrede, tevens ben ik trendnetwerker binnen het netwerk van Trendslatoren schreef ik mee aan MOOD15.
Op de Haagse Hoge School doceerde ik het vak Trendwatching aan de eindejaarstudenten en zette een minor op. Verder geef ik diverse gastcolleges over trends op onder meer de HvA en de HKU.

 

HKUTrendslatorTrendRede