deel deze pagina op linkedin

deel deze pagina op facebook

deel deze pagina op twitter

mail deze pagina door

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

home


Door wie?

 

In 2002 ben ik, Caroline van Beekhoff, gestart als onafhankelijk adviseur onder de naam: C.MarketingStrategie. Klik hier voor mijn linkedin profiel.

Zowel α als β en zowel analytisch als creatief ben ik sterk ontwikkeld, door opleiding, ervaring en van nature. Dit intrinsieke holistische pas ik toe in alles: advies, inspiratie, gesprek, creatie, ondersteuning en begeleiding.

Binnen de strategische marketing verdiepte en ontwikkelde ik me op het gebied van visie, strategie, merk- en conceptontwikkeling tijdens mijn eerste werkzame jaren aan zowel bureau- als klantzijde. Na mijn afstuderen in de Commerciële Bedrijfseconomie aan de UvA werkte ik bij een aantal gerenommeerde bedrijven, waaronder CSM, Unilever, Publicis en Ubachs.

Later ben ik een aantal samenwerkingsverbanden aangegaan waardoor ik bedrijfseconomische en innovatievraagstukken op systematische wijze (o.a. volgens CreaTRIZ en SID methoden) aanpak.

Rond de eeuwwisseling kwamen daar de
trends bij. Nadenken en adviseren over de toekomst en hoe hieraan mee te bouwen is een echte passie. Als adviseur help ik bedrijven (groot en klein) om strategische conversaties te voeren en verder te kijken dan ze gewend zijn of wellicht soms durven. Plus om dit concreet om te zetten in actie. Daar heb ik een boek over geschreven 'Trends Toepassen: in vijf stappen van trend naar uitwerking.' Verder schrijf en werk ik jaarlijks mee aan de TrendRede. Ook zat ik in de redactie van trendvakbladen. Eerst bij het vakblad 'eYe, zicht op trends' en vanaf de opstart bij het trendnetwerk 'SecondSight' en momenteel op MarketingOnline. Bovendien ben ik trendnetwerker bij het netwerk van Trendslator van Hilde Roothart. Op verzoek geef ik maatwerk trendlezingen. En naast het bedrijven leren zelf de trends toe te passen, leer ik dit ook aan oudere en jongere studenten, middels diverse (gast)colleges op onder meer de NIA Academie, de Haagse Hoge School en de Hoge School van Kunsten Utrecht.

 

 

Voor wie?

Trendslator TrendRede CRKBO logo HKU NIA interieur academie


Hieronder een greep uit de klanten met wie is gewerkt:
logos klanten C-MarketingStrategie


Wat werd er gedaan met en voor hen:
Enkele voorbeelden van wat ik zoal voor hen deed:

radio2 opdracht Sanoma opdracht Randstad opdracht
     
Rhinocreations opdracht Bikkelhart opdracht Moes Pompen opdracht
     
Schouten&Nelissen opdracht BigMove opdracht Profit gatzaagboren opdracht

 

Met wie wordt o.m. samengewerkt:
Om altijd deskundig en werkbaar advies te leveren werk ik daar waar nodig samen met diverse partijen. Enkele partners zijn:

- Trendslator (onderdeel trendnetwerk trendslator)
- TrendRedenaren (onderdeel trendnetwerk TrendRedenaren, jaarlijkse trendrede in januari)
- José Laan (zhinno, organisatie opstellingen, innovatie advies)
- FontijnC. (communicatieadvies met als specialisatie design en retail)


Waar?

Voor vragen bel : 06 - 24 11 2004 of stuur een e-mail naar caroline@c-marketingstrategie.nl

C.MarketingStrategie staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nummer 34180826
Op alle door C.MarketingStrategie verrichte werkzaamheden zijn haar Algemene Voorwaarden van toepassing.