deel deze pagina op linkedin

deel deze pagina op facebook

deel deze pagina op twitter

mail deze pagina door

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

home


Door wie?

Caroline van Beekhoff

In 2002 ben ik, Caroline van Beekhoff, gestart als onafhankelijk adviseur onder de naam: C.MarketingStrategie. Klik hier voor mijn linkedin profiel.

Zowel α als β en zowel analytisch als creatief ben ik sterk ontwikkeld, door opleiding, ervaring en van nature. Dit intrinsieke holistische pas ik toe in alles: advies, inspiratie, gesprek, creatie, ondersteuning en begeleiding.

Binnen de strategische marketing verdiepte en ontwikkelde ik me op het gebied van visie, strategie, merk- en conceptontwikkeling tijdens mijn eerste werkzame jaren aan zowel bureau- als klantzijde. Na mijn afstuderen in de Commerciƫle Bedrijfseconomie aan de UvA werkte ik bij een aantal gerenommeerde bedrijven, waaronder CSM, Unilever, Publicis en Ubachs.

Later ben ik een aantal samenwerkingsverbanden aangegaan waardoor ik bedrijfseconmische en innovatievraagstukken op systematische wijze (o.a. volgens CreaTRIZ en SID methoden) aanpak.

Rond de eeuwwisseling kwamen daar de
trends bij. Ik schrijf erover, jaarlijks bijvoorbeeld werk ik mee aan de TrendRede, en zat ik in de redactie van trendvakbladen. Eerst bij het vakblad 'eYe, zicht op trends' en vanaf de opstart bij het trendnetwerk 'SecondSight' en momenteel op MarketingOnline. Bovendien ben ik trendnetwerker bij het netwerk van Trendslator van Hilde Roothart. Ook geef ik advies over de trends en het vertalen ervan naar de eigen organisatie/ situatie, tevens geef ik op verzoek maatwerk trendlezingen. Daarnaast leer ik bedrijven zelf de trends toe te passen, en leer dit ook aan studenten, middels diverse (gast)colleges op onder meer de Haagse Hoge School en de Hoge School van Kunsten Utrecht.

Trendslator TrendRede CRKBO logo HKU

 

Voor wie?
Hieronder een greep uit de klanten met wie is gewerkt:
logos klanten C-MarketingStrategie

Wie nog meer?
Om altijd deskundig en werkbaar advies te leveren werk ik daar waar nodig samen met diverse partijen. Enkele partners zijn:

- Trendslator (onderdeel trendnetwerk trendslator)
- Peter Geurts - BlinkTalent (samenwerking o.m. op het gebied van training & coaching)
- Dekker & Van Velzen (associate partner van deze specialisten o.g.v. leiderschap, verandering en groei)
- TrendRedenaren (onderdeel trendnetwerk TrendRedenaren, jaarlijkse trendrede in januari)
- FontijnC. (communicatieadvies met als specialisatie design en retail)
- Maitland Advies (human resources advies en coaching)
- Jan Bletz (journalist, tekstschrijver en bladenmaker)

Waar?
Voor vragen bel : 06 - 24 11 2004 of stuur een e-mail naar caroline@c-marketingstrategie.nl

C.MarketingStrategie staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nummer 34180826