Programma en leerdoelen

De intensieve, actieve workshop geeft je snel en pragmatisch inzicht in wat trends zijn, hoe je er naar kunt kijken en hoe je ze gebruikt in de praktijk.
Je brengt je eigen casus in, en daarmee ga je aan de slag. Hierdoor krijg je een werkzame combinatie van theorie en oefening in de praktijk. Voor een nog hogere effectiviteit van de workshop krijg je vooraf ook een opdracht, waarmee we tijdens de dag zelf werken.

Inhoud van de dag
- Wat zijn trends? Begrijpen en implicaties?
- Wat zijn de trends op dit moment?
- Zelf aan het werk met trends
- Speelveld en vraagbepaling & identiteitswerk
- Relevante trend selectie
- Vertaalslag naar de organisatie
- Implicatie inventarisatie en invulling (bijv.: strategie, innovatie, communicatie, promotie)

Resultante

Na deze dag ben je in staat om:
- het kaf van het koren te scheiden op het gebied van trends
- relevante trends te vertalen naar je organisatie of het merk, dienst
- trends in de visie en missie van de organisatie/het merk te verwerken
- de trends uiteindelijk te vertalen in een concrete strategie
- zelfstandig te werken met trends, om zo een voorsprong te creëren voor en wellicht nieuwe relevantie te bieden aan je organisatie/merk/dienst


 

Voor meer informatie of een vraag kun je een email sturen of bellen met 06 - 24 11 2004